Základní pravidla rezervací a ceník

Základní pravidla rezervací 

1. Uzávěrky jednotlivých trhů jsou nejpozději 14 dní před termínem trhu.
Vysvětlení: potřebujeme čas na zpracování propagace, odeslání soupisu prodejců městům, zajištění potřebných náležitostí k danému trhu

2. Rezervace je závazná s povinností úhrady (hlaste se pouze na trh, na který přijedete).
Vysvětlení: vámi odeslaná rezervace znemožní přihlášení prodejce s totožným sortimentem a v případě vaší neúčasti zbyde po takovém sortimentu volné místo a to je špatně. Platbu je třeba uhradit dopředu z důvodu, abychom věděli, že na trh opravdu pojedete (zaplacením si místo jistíte), a také je to z důvodu množení se neuhrazených fakturu některých prodejců v našem systému za odjeté trhy.

3. Po rezervaci systém vytvoří zálohovou fakturu, po zaplacení zálohové faktury vám bude účast schválena.
Vysvětlení: tady není co vysvětlovat, jen si obě faktury uschovejte do účetnictví.

4. Pokud si rezervujete více trhů, systém však vytvoří zálohovou fakturu na všechny rezervace najednou. Počítejte s tím.

5. V případě neuhrazené zálohové faktury bude vaše účast stornována.

6. V případě opakované špatné platební morálky bude zrušena vaše registrace v systému.
Vysvětlení: jsme rádi za každého kolegu, ale preferujeme ty spolehlivé. Naháněním některých později nebo vůbec neplatících, bere naši energii, kterou bychom mohli věnovat vymýšlení nových věcí, které by byly ku prospěchu všech.

7. V případě neúčasti na rezervovaném trhu je částka nevratná. Vyjma trhu, který zrušíme my.

8. V případě opakované neúčasti na rezervovaných trzích, bude ukončena spolupráce. Třikrát a dost. (někteří už mají vybráno…)
Vysvětlení: zůstane po vás místo, které by mohlo být obsazeno někým jiným. A také by se účinkem míjela propagace, kde je daný trhovec zmíněn a to by poškozovalo jméno jeho, naše a kazilo by to celkový dojem pro zákazníka, protože v takovém případě by šlo o klamavou reklamu/propagaci. A všichni přeci chceme, aby se nám zákazníci vraceli.

9. Sortiment akceptujeme jen takový, který máte uvedený ve smlouvě. Případná změna je potřeba odsouhlasit předem.

10. Účast na trhu je vyžadována po celou dobu, není-li předem domluveno jinak. Týká se i včasného příjezdu.
Vysvětlení: v každém tržním řádu i smlouvě, kterou máme mezi sebou uzavřenou je jasně vymezený čas příjezdu. Opravdu nemáme tolik času a volat některým prodejcům předem, abychom se ujistili, že vůbec ví, kdy mají dorazit.

11. V rezervačním formuláři vždy vyplňte, zda potřebujete na daný trh připojení k elektrické síti.

12. V rezervačním formuláři uveďte správné rozměry zabrané plochy šířka x hloubka na jiné rozměry nebude brán zřetel a na místě bude dopočítána cena.
Vysvětlení: s předem nahlášenými metry se počítá, a pokud není místo, tak metry navíc ani nebudeme moci poskytnout.

13. Odesláním objednávky stvrzujete souhlas s Tržním řádem, který nám visí na stránkách. Toto je zmíněno i ve smlouvě.

14. Na každém našem trhu/akci VYŽADUJEME dodržování pořádku a zakazujeme vyhazování odpadků do městských košů. I toto je zakotveno v tržním řádu a smlouvě.

 

Aktuální ceník (průběžně se na webu aktualizuje)

do 9 m²- 350,- Kč
9,1- 18 m²- 550,- Kč
18,1- 27 m²- 750 Kč
27,1- 36m² 950,-Kč
Občerstvení do 9m² 400,- Kč, jinak individuální.
Toto jsou ceny standartní, vyjma akcí speciálních akcí.

Expresní příplatek
Za pozdě podanou přihlášku na trh (po uzávěrce na webových stránkách což je 14 dní před akcí),
účtujeme 200,- Kč jako expresní příplatek. S takovou objednávkou máme více práce.

Cena za energii
Poplatek za přívod elektrické energie je paušál do 100,- Kč s DPH.
Mohelnice, Příbor a Ústí nad Orlicí 200,- Kč, Krnov 150,- Kč.
Při silnějším odběru nebo napojení více spotřebičů (je třeba je nahlásit předem) bude elektřina účtována ve výši 200/300,- Kč. V objednávce také napište, jaké připojení potřebujete (220/380)

Děkujeme za pochopení.
S pozdravem Moravské trhy